fbpx

V aplikácii Chameleoon sme v aktuálnej verzii okrem iných zaujímavých funkcionalít pridali aj nový stav sledovania zásielky „Odberné miesto 2 dni“. Prečo sme sa tak rozhodli, čo tento stav znamená a ako vám vie pomôcť pri expedícii a sledovaní zásielok, vám chcem popísať v tomto krátkom článku.
Štandardne je po dodaní balíka na odberné miesto (medzi ktoré sa v tomto prípade zaradzujú aj pobočky Slovenskej pošty) koncový zákazník notifikovaný prostredníctvom SMS alebo E-mailom o tom, že balík je pripravený na vyzdvihnutie. V prípade Slovenskej pošty je to trošku komplikovanejšie. Poštová doručovateľka adresátovi „odovzdá“ hárok s informáciou, že zásielka je uložená na pošte. Samozrejme, nie vždy ho odovzdá priamo do vlastných rúk, vo väčšine prípadov ho vloží ho do schránky alebo niekde pod dvere. Takýto hárok sa často stratí alebo sa naň zabudne. Musím priznať, že sa to stalo už aj mne. Ak využívate služby Slovenskej pošty, určite ste sa už aj vy stretli s prípadom, že vám zákazník povedal, že žiadny hárok nedostal. Nech je už pravda kdekoľvek, zamýšľali sme sa nad tým, že by bolo fajn, aby ste vy, ako odosielateľ, mali možnosť túto situáciu identifikovať a vedieť o tom, že zákazník má už niekoľko dní odložený balík na pošte alebo na odbernom mieste a stále nebol vyzdvihnutý. V takomto prípade zákazníka môžete upozorniť na to, že má uložený balíček a zvýšiť tým pravdepodobnosť jeho doručenia alebo len zostriť pozornosť.

Ak to zhrniem, tak toto drobné rozšírenie vám dáva možnosť v aplikácii Chameleoon identifikovať všetky balíky doručené na odberné miesto a ležiace na odbernom mieste viac ako 2 dni. Takéto zásielky a ich adresátov si viete v aplikácii vyfiltrovať a naložiť s nimi ako vy potrebujete.
Verím, že vám táto naša úprava zasa o malý kúsoček zlepši expedovanie a doručiteľnosť zásielok.

napísal Tomáš

Súvisiace blogy