Od chaosu k dokonalosti:

Príbeh e-shopu ahooy.sk

Predaj dizajnových, ale aj funkčných vecí, ktoré budú jedinečné. S týmto cieľom založil Ján Gonda spolu so svojím bratom e-shop ahooy.sk. Aké boli ich začiatky? Kedy narazili na dno svojich fyzických aj psychických možností a čo považujú za základ úspešného podnikania? 

Od gastra po jedinečný e-shop

Kancelársky papier, gastro produkty či vlastná cukráreň. Množstvo rôznych oblastí podnikania, ktoré viedli až k vytúženému e-shopu. Dobre rozbehnutý vlak, však zastavil požiar. Ten zničil všetko, čo sa im spolu s bratom podarilo vybudovať. Žiadne priestory, financie, tovar. Nezostalo im vôbec nič.  

Ak keď by som si nechcel toto obdobie zopakovať, s odstupom času považujem toto obdobie za dar. Veľa nás to naučilo po mentálnej, psychickej, duchovnej, fyzickej aj finančnej stránke. “  

Nový začiatok

Kancelárskou stoličkou sa stal kartón naplnený slamou. To čo predtým trvalo 20 minút, robili po požiari niekoľko hodín. Začať od znova a stanoviť piliere na ktorých budú opäť rásť. Podarilo sa im to len vďaka silnému odhodlaniu a pár obchodným partnerom, ktorí s nimi ostali aj v ťažkej situácii. 

“Dôležitým rozhodnutím na začiatku bolo, že nechcem len pracovať, ale chcem pracovať efektívne. Optimalizoval som systém v práci, obmedzil čítanie mailov, čas strávený na sociálnych sieťach.” 

Originálne produkty

Emócie sú to, čo predáva. Preto sú tričká, šiltovky, tašky či čiapky jedinečné. Obsahujú dizajn hôr, kvetov, zvierat či trefných textov. Výber tém a vzorov je nekonečný Nejde však len o dizajn, ale aj funkčnosť predávaných vecí. Z toho pramení celková spokojnosť zákazníkov. Na pozadí je však skrytý celý kolobeh činností, ktoré k tejto spokojnosti vedú. 

Správne zvolený systém ako základ úspechu

S rastom podnikania prichádzalo stále viac a viac objednávok, tie viedli ku chybám a zbytočným nákladom. Manuálne prepisovanie adries, nesprávne odoslaný tovar a neprehľadný dizajn e-shopu. Správny výber e-shopového a skladového riešenia, či nástroja na expedíciu bol viac než nutný. 

„Niekedy príde objednávka o 12:00 a o 12:05 je všetko zabalené a pripravené na odoslanie. A to len vďaka zvoleným systémom.“ 

Dobrá voľba systémov sa na ich podnikaní podpísala takmer ihneď.  Vďaka nim sa mohli začať  venovať tomu, čo ich na podnikaní baví najviac. 

Objednávky v praxi

“Mozog nefunguje ako systém, nepozná čiarové kódy, často sa stávalo, že objednávka s tovarom šla na inú adresu. Bolo treba riešiť nový tovar, nový kuriér, spätný kuriér, čím sme aj finančne strácali. Vďaka systému Chameleoon sme chyby znížili na 0.” 

Proces balenie objednávky teraz vyzerá tak, že sa zoskenuje objednávka, naskenujú sa položky, ktoré sú systémom aj odkontrolované. Ak sú položky objednávky správne, adresné údaje sa prenesú k dopravcovi a následne sa vytlačí štítok. Objednávku stačí len zabaliť a nalepiť expedičný štítok. Zákazník tak dostane presne to, čo si objednal. 

Inšpirujte sa aj vy príbehom úspešných a zvoľte si systém, ktorý pomôže vášmu biznisu nabrať ten správny smer.  Jednoduchosť, efektívnosť a minimalizácia chýb je práve to, čo robí e-shop úspešným.  

Spoločné prostredie pre kuriérov

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná

Hromadné spracovanie objednávok

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná

Sekvenčné spracovanie objednávok

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná

Množstvo kuriérov bez obmedzenia

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná

Zápis sledovacieho čísla balíka

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná

Sledovanie zásielok

Chameleoon nie je plugin, ale samostatná