Všetko dôležité, čo potrebujete pre vytvorenie expedičného štítka
...pár klikov, tlačiareň a počítač.

Potrebujete expedičné štítky vytlačiť hromadne pre všetky objednávky? Stačí  využiť funkciu hromadnej expedície tovaru.

Chcete pred odoslaním tovaru mať tovar objednávky skontrolovaný? V tom prípade využite na expedíciu funkciu kontroly výdaja.

Aplikácia je vytvorená tak, aby sa prispôsobila zabehnutých procesom vo vašej firme, prípadne vám umožní implementovať nové postupy vedúce k vyladeniu a optimalizácii expedície. Jedným z príkladov vylaďovania môže byť zavedenie kontroly tovaru, ktorý expedujete. Na prvý pohľad to môže byť veľmi priťažujúcou činnosťou ale je to cesta ako dosiahnuť, aby objednávka bola vyexpedovaná nielen v požadovanom počte ale aj bez nežiadúcich zámen. Sami najlepšie viete, že zameniť si tovar, nie je až také nepravdepodobné. 

Vidíme to nielen pri oblečení – v rámci jedného modelu môže dôjsť k zámene farby, veľkosti; pri kozmetike – k zámene veľkosti balenia, odtieňa; … a takto by sme mohli pokračovať ďalej. Pri expedícii s kontrolou výdaja tovaru sa tieto drobné nepozornosti odstránia. Položky pred zabalením kontrolujete na konkrétnu objednávku, ktorá sa práve vychystáva. Ak využívate v tomto kroku skener, systém pri zachytení nezrovnalostí ihneď upozorní a expedičný štítok nevytlačí. Ak sa položky zhodujú, proces je ukončený vytlačením expedičného štítku.  Tento proces kontroly je založený na identifikácii položiek napr. cez EAN kódy alebo vlastné kódy. Procesu ako označiť svoje tovary by sme sa venovali niektorému z ďalších príspevkov.

 

Čo klienti oceňujú v aplikácii

Najväčší prínos aplikácie chameleoon.sk je v automatickom vytlačení expedičného štítka. Vygenerovanie sa deje bez nutnosti prepisovania údajov z pôvodného systému do kuriérskych spoločností.

Prínos mnohí vidia v možnosti využívania kuriéra podľa aktuálnej potreby a rýchlosti napojenia sa na nového kuriéra. Všetko spravujete v jednom konte a expedovať môžete po získaní prístupových kľúčov od kuriérov takmer ihneď.

Veľmi žiadané a využívané je sledovanie čísla zásielky. Po vytvorení expedičného štítka dochádza k sledovaniu zásielky – teda získate prehľad, kde sa zásielka v procese doručovania nachádza. V nastaveniach je tiež možné zadať stav objednávky, ktorý vás upozorní, že zákazník si ešte nevyzdvihol svoj balíček. Môžete tak kontaktovať zákazníka a upozorniť ho na to, aby si zásielku nezabudol vyzdvihnúť.

 

Súvisiace blogy