Automatizácia
Automatizujte správu objednávok, eliminujte manuálne úpravy a zrýchlite expedíciu zásielok - s aplikáciou Chameleoon.
- Automatická zmena stavu objednávky v e-shope
- Zápis čísla zásielky priamo k objednávke
- Prepojenie s dopravcami doma aj vo svete pre hladký tok dát
- Vždy tie najaktuálnejšie informácie
Ako to funguje?
Prihláste sa do aplikácie
Ak ešte nemáte v aplikácii Chameleoon účet, zaregistrujte sa.
Vyberte okno Nastavenie
Okno sa nachádza v hlavnom menu aplikácie.
Vykonajte nastavenia
Zaberie vám to len pár minút. Ak budete potrebovať pomoc, sme tu pre vás.
Nechajte to na nás
Buďte informovaný o každej zmene bez potreby manuálnych úprav.
Automatická zmena stavu objednávky
Nechajte Chameloon postrážiť stav objednávok za vás. Vytvorené pravidlá sa automaticky aplikujú na každú zásielku a môžu spustiť aj ďalšie akcie - napríklad vygenerovanie faktúry po doručení, či odoslanie e-mailu zákazníkov.
Automatický zápis čísla zásielky
Číslo zásielky sa po vytvorení automaticky uloží k objednávke v e-shope, vďaka čomu máte vždy prehľad a rýchlejší prístup k informáciám o tom, kde sa zásielka aktuálne nachádza.
Automatický prenos dát
Chameleoon pristúpi k vašim objednávkam, spracuje dáta a odošle informácie o zásielkach k dopravcovi zvolenému zo širokého portfólia.
Je len na vás, kam to bude, bez nutnosti manuálneho prepisovania údajov.
Automatická synchronizácia
Bola zásielka doručená alebo je procese doručenia? Chameleoon sleduje všetky zásielky v pravidelných intervaloch a o akejkoľvek zmene vás okamžite informuje priamo v prostredí vášho e-shopu.
Začnite s expedíciou už dnes
Staňte sa súčasťou 1000+ spokojných zákazníkov
Ušetrite čas
Automatizácia procesov šetrí čas a znižuje administratívnu záťaž.
Znižujte chyby
Snímanie čiarových kódov a automatizované generovanie štítkov znižuje riziko chýb.
Šetrite prírodu
Menej papiera znamená menej odpadu a menší dopad na životné prostredie.
Ľahká integrácia
S e-shopmi a ďalšími systémami, ktoré podporujú načítanie objednávok podľa stavov.