Expedícia zásielok sa môže na prvý pohľad zdať ako náročný proces. Zle zabalený produkt, chýbajúce dodacie údaje, nesprávny tovar a mnohé ďalšie. Ale čo so zaseknutým štítkom? Ako spraviť z expedície činnosť, ktorá vás neprekvapí?
Expedícia bude hračkou
Všetko prebieha bez problémov a jediné, čo zásielke chýba, je štítok. Chystáte sa na posledný krok – vytlačenie štítku, a v tom nastane problém. Štítok je nepoužiteľný.
Situácia, ktorú zažil asi každý majiteľ e-shopu. V minulosti situácia, ktorá spôsobila, že návrat k novému vytlačeniu štítku bol náročný, dokonca nereálny.
V aktuálnej verzii aplikácie Chameloon vám prinášame uľahčenie, ktoré zjednoduší aj posledný krok expedície zásielok.
Funkcia, ktorá vás poteší
Po niekoľkých mesiacoch prác na vylepšovaní aplikácie sme spolu s novými funkciami priniesli aj možnosť tlače nového štítku.
Poškodený štítok či nedostatok etikiet v tlačiarni vás už nezastaví.
Nový štítok na počkanie
Ako na opätovné vytlačenie štítku? Je to jednoduché. Prebieha v týchto štyroch krokoch:
- V aplikácii kliknete na okno “Zásielky”.
- Po kliknutí sa vám zobrazí zoznam vyexpedovaných zásielok. Zásielky sú zoradené podľa dátumu. Cez lupu v hornej časti si tiež môžete vyhľadať číslo zásielky, ktorú potrebujete.
- Označte zásielku alebo zásielky, ktorých štítok potrebujete vytlačiť.
- Pre vytlačenie už len stačí kliknúť na tlačiareň v pravej časti.
Veríme, že s novou funkciou bude expedícia zásielok ešte jednoduchšia ako doteraz.